Новий Hyundai i20 базується на платформі поточної моделі, але з точки зору зовнішнього дизайну ми бачимо радикально змінений автомобіль. Хетчбек отримав стильний екстер҆ єр та сучасні світлодіодні фари, яки непогано вписалися в загальний образ i20. Задня частина машини теж має оригінальний дизайн та вдало підібрані форми бамперів та світлової техніки.
Під час допрем҆ єрного показу Hyundai i20 були присутні деяки обмеження щодо огляду інтер҆ єра, тому огляд салону залишимо на наступну зустріч з хетчбеком. Втім, вже зараз можна з впевненістю казати про впровадження в i20 стандартної схеми інформаційно-розважальної системи до складу якої увійдуть два монітори. Перший з екранів – це так званий віртуальний кокпіт панелі приладів, а другий – сенсорний екран, розміщений по центру торпедо, на нього покладено додаткові функції та управління системами в автомобілі. Нижче центрального екрана розміщена панель керування клімат-контролем. Якість матеріалів обробки салону вже підтягнулаь до європейьких хетчбеків В-класу. Наразі інтер҆ єр оновленого родича в кузові седан виглядає так.
Під капотом i20 очікується поява двох варіантів бензинових двигунів об҆ ємом 1 та 1,2 літри. Базовий 1,2-літровий 3-циліндровий мотор розвиває 85 к.с., а 1-літровий доповнений 48-вольтовою м'якою гібридною системою має в активі 118 к.с. У випадку відсутності «допомоги» потужність цього двигуна складає 100 к.с. З моторами агрегатуються 7-ступеневий робот або 6-ступеневий автомат. Середня витрата пального задекларована на позначці 6 літрів на кожні 100 км пробігу. Висока ефективність силових установок нового Hyundai i20 дозволяє новачку вписатися в жорсткі умови екологічних норм євро6. Позитивним моментом такої модернізації є конкурентна здатність моделі в умовах європейського трафіку. Також, приємним бонусом новачка є його помірна вартість. Базовий хетчбек в Європі оцінюється в 16 тисяч євро…